четвртак, 29. октобар 2015.

САЈАМ КЊИГА И АВАНТУРА „ВРТОВА ВАВИЛОНА“

Загушљиво, вруће, бучно, као и сваке године.


Много познатих, још више оних које знате а не знате одакле их знате. Све је више издавача који не излажу – Плато и ове године, сада и Боока, а њихове књиге рекламиране у штампи нико не зна где се и да ли се продају. Лагуна је са десног крила пребачена на лево, што је добро ако идете по саобраћајним правилима.

Истини за вољу од четири књиге које сам тражио, две сам нашао на Лагунином  штанду: Кецмановића Осаму и Пељевина, не оног који издаје Боока већ занимљиву и нову збирку краћих прича. Почели су да издају озбиљну литературу – и добитник НИНА, Филип Давид је код њих објавио награђени роман, у 300 примерака, а укупни тираж до сада је преко 40.000. Баш ме интересује шта ће бити са њима на следећем Сајму.



Значи: платио сам улазницу (250 дин), купио сам 4 књиге које сам тражио и још неколико успут на распродајама, попио кафу (150 дин), поделио ВРТОВЕ ВАВИЛОНА познаницима које проза интересује и напипао још непуних 200 динара у џепу...

Да, и ВРТОВИ ВАВИЛОНА су на Сајму, али завучени, тајновити и слабо приступачни, како и приличи роману о уметности невидљивог. Могло би се рећи да их је тема романа узела под своје.


Немојте се излагати опасностима да ВРТОВЕ ВАВИЛОНА тражите – неколико књижевних критичара од којих сам очекивао лепу или ружну реч већ су постали невидљиви. 


Јавите ми се па ћу скинути чини са неколико примерака, само за ваше очи, а из романа ћете сазнати све остало. Ево, и мој компјутер је почео да лелуја, текст романа је још у њему, морам хитно да му шапнем „Волим те више од ВРТОВА“ да се привремено смири...

Авантура звана ВРТОВИ ВАВИЛОНА се наставља...

И МАЛИ САЈАМ КЊИГА:

Drugari, u knjižari Beopolis (Makedonska 30) i Beopolis sobi (Dom omladine) biće organizovan, drugu godinu zaredom, Mali sajam, na kome će učestvovati izdavačke kuće ‘’Fabrika knjiga’’, ‘’Booka’’, ‘’Alexandria press’’ i ‘’Tardis’’. Ova ‘’tradicionalna kulturna manifestacija’’ će trajati od 26. 10. do 01. 11. Na našu veliku čast, Mali sajam će otvoriti Predrag Koraksić Corax, 26. Oktobra u 20h. U ovom periodu, sva izdanja gore pomenutih izdavačkih kuća biće na sajamskom popustu. Družićemo se bez formalnosti, uz opuštenu atmosferu, koktu, kiki bombone i puno, puno lepih knjiga.

Миливој Анђелковић

Нема коментара:

Постави коментар